luni, 12 octombrie 2009

V for vintage - cum a fost




























V for Vintage: Etnic si Traditional


Cum a fost?


Am avut parte de o zi racoroasa, cu nori si trambite de toamna adevarata.


Am avut cele mai frumoase standuri de vintage pe care le-am vazut vreodata. Din anii ’40 pana in gloriosii ’80, nici o perioada nu a fost ignorata. Mai mult, pe umerase se iveau, translucide, ii, fote, marame si kaftane traditionale – refrenul vizual al editiei de toamna a targului V for Vintage.


Am avut cei mai hotarati vizitatori, care au stiut de ce vin si ce vor sa gaseasca, vizitatori care au gasit si au cumparat.


Am avut cea mai relaxanta zona de lounge, la mansarda, care aducea mai mult cu sufrageria unui prieten apropiat decat cu coltul unei cafenele.


Am avut o rezerva de ceai fierbinte si turta dulce care nu s-a epuizat pana la final, ca un corn al Amalteei modern.


Am avut un V for Vintage elegant. Va multumim!