vineri, 12 februarie 2010

Vine vine V for Vintage 4!



La V for Vintage 1 am reciclat. A fost cea mai renumita batalie intre clienti din istoria targurilor bucurestene (1300 de vizitatori).


La V for Vintage 2 juram ca am vazut-o pe Audrey Hepburn pe sub borurile palariei. Audrey Hepburn sau Minnie Mouse. Nu stim inca sigur.


La V for Vintage 3 am oprit un iminent accident cu ceai (comparatiile cu The Boston Tea Party, 1773, sunt acum inevitabile). Apoi ne-am recompensat cu turta dulce. Traditional.



Asadar cum am fi putut sa nu pregatim un V for Vintage 4? Suntem cel putin un pic siguri ca, fara el, nu incepe primavera. Sa riscam intrarea intr-o hibernare bucuresteana pe termen indefinit? Desi ne surade ideea de a desena mii de mustati pe chipurile a mii de domnite adormite, de data asta refuzam.



Aprilie 2010.

Vine vine V for Vintage 4!

Stay tuned.



www.vforvintage.ro