joi, 16 aprilie 2009

Surse vintage





si voi de unde va luati aceste articole vintage?

n-a existat interviu la care sa nu fiu intrebata de aceste surse...
din targurile si pietele internationale - asta e sursa mea.
in toate vacantele si plecarile ajung in cel putin unul din aceste targuri sau piete - asa zisele flea market. targurile mari, de antichitati si vintage, se organizeaza in toate marile capitale de doua ori pe an si se anunta cu surle si trambite.
am ajuns sa imi organizez vacantele in functie de aceste targuri, sa imi modific datele de plecare, sa schimb destinatiile...

am invatat la ce ora a zilei se gasesc chilipirurile in Porte de Vanves si in ce sezon, unde sunt magazinele cu real vintage in Porte de Clignancourt - Les Puces de Saint Queen. in Franta am ajuns destul de des in ultimii ani, iar cele doua piete mi-au ajuns mai mult decat familiare.
am scotocit cateva duminici prin El Rastro, in Madrid si peste ocean in Hell's Kitchen - NYC.

si vreau sa ajung anul asta in Portobello - faimosul flea market londonez.
si la licitatiile de la Drouot.